1 Temmuz 2015 Çarşamba


   The Balm Cindy-Lou Manizer 



   
Merhaba kızlaar :) bu benim ilk postum olacak onun için saçmalayabilirim :)

 Sizlere bugün  the balmın mary ve betty lou kız kardeşlere son eklenen  cindy-lou manizer toz aydınlatıcısından bahsedeceğim..

Cindy Lou  pembe alt tonlu bir somon şeftali rengi , içinde pembe gümüş ışıltılar bulunan bir aydınlatıcı.Pigmentasyonu oldukça iyi ve renginden dolayı sizi asla disko topuna döndürmeyecek bir aydınlatıcı.Görüntüsü çok doğal .Ben elmacık kemiklerimin üstüne burun kemiğimin üstüne dudağımın üzerine eklipsin fotoğrafta gördüğünüz yelpaze fırçası ile uyguluyorum,aynı zamanda allık ve far olarakda kullanılabilecek bir renk pembe makyajlarla da harika oluyor , ciltte duruşunu yukarıdaki fotoğrafta swatchladım.

The balmın 8.5gr ürün içeren bu güzel aydınlatıcını gratislerde bulabilirsiniz fiyatı 50 tl %50 indirim zamanlarında alırsanız da tadından yenmez hale gelir zaten bayram indirimine de az kaldı..:) Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder