21 Temmuz 2015 Salı

The Balm Meet Matte palet


             
               Merhaba kızlaaaar :) Biliyorum bloğa hiç yazı yazamadım ama ramazan dolayısıyla yatıyordum hep affedin :)
               Bugün sizlere The Balm Meet Matte paletinden bahsedeceğim..
               Palet 9.5 gr ürün içermekte ve kapağı mıknatıslı bu klasik The Balm ambalajı çantaya filan atınca açılma durumunun olmaması güzel.Paletin arka yüzünde ise yakışıklı Matt'imizin özellikleri yazıyor.Boyu 1.88 miş , göz rengi mavi,mesleği göz farı paleti olmak , hoşlandığı şeyler; plajda uzun yürüyüşler yapmak , kremsi göz farları ve mükemmel linerlar :))..  



Renklerin duruşu kolumdaki swatchlardaki gibi 9 tane güzel mat renkten oluşmakta sol üst sıradan başlayarak matt smith , ten rengi göz kapağının tamamına baz olarak ya da damarlı görünümü azaltmak için kullanılabilir.Matt gallager açık kahve güzel bir geçiş rengi , matt ramiez koyu kahve gözlerin dış köşelerine gölge verilebilecek bir renk , matt mc donald siyahımsı koyu yeşil , matt horowitz soluk bir mavi , matt chung göründüğünden daha az renk veren beyazımsı çok çok açık bir pembe , matt batali güzel bir mürdüm , matt schiling soğuk yeşil , matt patel ise içinde lilalık bulunduran güzel soğuk bir gri.Paletin içinde çift taraflı kesik uçlu fırçası var ben kirpik diplerime eyeliner gibi sürüyorum bazen koyu renkleri.

Farlar kullanışlı mı derseniz bence evet çünkü günlük kullanılabilir renkler içeriyor ve boyut olarak küçük olduğu için çantaya atmalık bir palet.Ben mat farları daha çok seviyorum sadece diğer mat farlarda da olduğu gibi bu paletinde bir eksi yönü var o da farların kullanırken tozutma yapması bu da gereksiz ürün kaybına neden oluyor.Meet Matte paleti diğer The Balm ürünlerinde olduğu gibi gratislerde bulabilirsiniz ben indirim zamanı 32 liraya almıştım. Siz Meet Matte paleti kullanıyor musunuz ? memnun musunuz ? Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim yazımı okuduğunuz için teşekkürler , görüşmek üzeree :)...

2 yorum:

  1. cnm bloğun hayrlı olsun seniinstagramdan da taKip edyorum gfc eKlersen buradanda taKip edebilirim. bende bloğuma beKlerim sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım ekledim gfc oldu sanırım hemen geliyorum senin bloga :)

      Sil